Beste allemaal,
Graag willen we jullie informeren over het inlevermoment van de keeperstassen. Dit zal plaatsvinden op:
Zondag 29 juni 2025, tussen 11:00 en 13:00 uur.
Dit geldt voor:
-
Alle teams met een wisselkeeper;
-
Alle vaste keepers die stoppen.
Kun je op deze dag niet, laat het ons dan uiterlijk 27 juni weten, zodat we samen een alternatief moment kunnen afspreken.
Let op:
-
Vaste keepers die doorgaan behouden hun keeperstas. Heb je echter mankementen aan je uitrusting, of twijfel je over de staat ervan, kom dan ook langs op 29 juni.
-
Keepers die geen vaste keeper zijn, maar af en toe invallen: lever je tas ook in. Deze worden beheerd door de materialencommissie zodat we materiaaltekorten kunnen voorkomen. Je kunt bij wedstrijden dan de keeperstas gebruiken van het team waarbij je meespeelt.
Graag verzoeken wij iedereen het kluisje leeg te halen zowel in het paviljoen als in het clubhuis. Waar een keeperstas in zit leeg te halen. Voor volgend seizoen gaan wij een andere indeling maken in de kluisjes. Zodat wij iedereen in het paviljoen kunnen krijgen. Stel dat lukt niet krijg je een mailtje van ons uit dat je kluisje in het clubhuis zit. Als dit niet mogelijk is voor jullie laat dit weten. Dit doen wij zodat wij meteen een nieuw overzicht hebben van wie waar zit en zo dat we iedereen in het paviljoen hebben voor wat lukt.
We hopen jullie allemaal dan te zien!
Met sportieve groet,
Jeroen en Danella
Materialencommissie